خط تولید زغال جمجمه ای


 

خط تولید زغال جمجه:

شرکت تخشا نوین تدبیر (تی. ان. تی) با هدف ساخت خط تولید زغال فشرده از خاک زغال بصورت کاملا اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای صد در صد ایرانی پا به عرصه صنعت کشور نهاد، تمامی این خطوط تولید می تواند با استفاده از انواع برق 3 فاز و تک فاز صنعتی زغالی بسیار با کیفیت تولید کند که صددر صد بدون بو، بدون گاز، بدون جرقه و با سوخت بالای 120 دقیقه  باشد.

با توجه به درخواست زغال با کیفیت با طرحهای متفاوت و جدید از سوی مصرف کننده و با عنایت به شرایط اقتصادی موجود، با در نظر گرفتن عرضه دستگاههای بسیار گران قیمت و بعضا بی کیفیت، نبود ضمانت اجرایی برای مفاد قرارداد از جمله خرید محصول تولید شده و عدم پشتیبانی شرکت ها، شرکت تخشانوین تدبیر برآن شد با شکستن قیمت ها و عقد قرارداد رسمی برای خرید محصول تولید شده، امکان اعطای نمایندگی برند زغال تی ان تی در استان محل تولیدکننده را در اختیار مشتریان گرامی قراردهد.

لازم به ذکر است این شرکت برای اولین بار در ایران موفق به ساخت خط تولید زغال جمجمه با دستگاههای صددرصد ایرانی گردیده که زغالی بسیار باکیفیت با زمان سوخت بالا تولید می کند و همین امر باعث انعقاد قرارداد خرید زغال از تولید کننده می شود.

شرکت تخشانوین تدبیر با قرار دادن فرمول تولید زغال جمجمه ای  در اختیار تولید کننده، عقد قرارداد رسمی و مدت توافقی بین طرفین، از جهتی باعث ترغیب مشتری برای تولید زغال باکیفیت و از سویی دیگر باعث تامین محصول مورد نیاز خود برای پخش در بازار داخلی بصورت عمده و مویرگی می گردد.

این نوع زغال که عمدتا از اندونزی وارد می شود بسیار گران بوده و به لحاظ اقتصادی واردات آن مقرون به صرفه نمی باشد. به همین دلیل گروه صنعتی تی.ان.تی پس از ماهها تلاش ، برای نخستین بار در ایران، موفق به ساخت اکسترودر مخصوص ساخت زغال جمجمه گردید که نه تنها از لحاظ کیفیت دستگاهها با رقبا برابری می کند، بلکه در سرعت و کیفیت تولید زغال هم از رقبا پیشی گرفته و بهای تمام شده این نوع زغال یک پنجم نمونه های وارداتی آن می باشد.


برچسب ها : زغال, زغال جمجمه, زغال جمجمه ای, زغال اسکلتی, زغال فشرده, زغال خاک زغالی, تی ان تی, تی ان تی313, TNT, TNT313, tnt, tnt313, اکسترودر جمجمه, اکسترودر جمجمه ای, دستگاه زغال جمجمه, دستگاه زغال جمجمه ای, اکسترودر تی ان تی, گروه صنعتی تی ان تی, skull, skull coal, skull charcoal, coal, charcoal, skull coal for hookan, نوآوری, دانش بنیان, پروژه کارآفرینی, تخشانوین تدبیر, اکسترودر مخصوص زغال جمجمه, اکسترودر, اکسترودر پلاس, اکسترودر سوپر پلاس, خاک زغال, صنعت زغال, خرید زغال, زغال صادراتی, زغال قلیان, زغال نارگیل, زغال پسته, زغال گردو, زغال فندق, زغال لیمو, میکسر مخصوص زغال پسته, میکسر مخصوص زغال گردو, زغال سکه ای, زغال توپی, زغال فلافلی, خط تولید زغال , زغال شمش, خشک کن, خشک کن زغال, میکسر تابوتی, میکسر افقی, میکسر عمودی, لهترین زغال , زغال لاکچری, زغال چینی, زغال چینی برش خورده, www.TNT313.com, www.TNT313.ir  ,   Zoghal.shop, TakhshaNovinTadbir,

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه


نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *