زغال فلافلی یا زغال توپی


زغال فلافل کبابی

زغال فلافلی کبابی یا زغال توپی یکی از زغال های پرفروش در ایران محسوب میشود

مزایای زغال فلافلی:

1. زغال فلافلی علاوه بر پر فروش بودن جز زغال های صنعتی هم محسوب می شود که این ویژگی باعث شده این زغال به سایر کشور ها نیز صادر شود.

2. مواد اولیه ی استفاده شده در این نوع زغال ، خاک زغال انواع ضایعات چوب می باشد.

3. تهیه ی زغال فلافلی بسیار مقرون به صرفه بوده و چون مواد اولیه ی استفاده شده دراین زغال به وفور یافت می شود باعث شده برای افراد کم تجربه و مبتدی بهترین زغال برای تولید و فروش باشد.

4. گروه صنعتی تی.ان.تی 313 ازپیشگامان تولید دستگاههای زغال ، مفتخر است که توانسته با اتکا به تخصص و مهارت واحد تحقیق و توسعه ی توانمند خود ، دستگاه تولید زغال فلافلی با توانایی تولید بالغ بر 2000 کیلو در روز ، را به بازار عرضه کرده و توان و قدرت این دستگاه و کیفیت عالی زغال های تولید شده به شدت مورد استقبال مشتریان عزیز و تولیدکنندگان محترم قرار گرفته است.

از ویژگی های زغال فلافلی این  است که مانند زغال های خود سوز برای روشن شدن نیازی به جرقه یا مواد آتش زا ندارد.

زغال فلافلی هنگام سوختن ، دود ، بو و گاز های سمی از خود متصاعد نمی کند که همین ویژگی باعث شده این نوع زغال در میان سایر زغال ها جزء محبوب ترین ها باشد.

بر هیچ کس پوشیده نیست که از ویژگی ها ی بارز زغال خوب ،عدم تولید جرقه در هنگام سوختن می باشد که زغال های فلافلی تولید شده توسط دستگاه های تی.ان.تی نمونه ی بارز زغال های مرغوب می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده این خطوط تولید را از تی.ان.تی تهیه کرده و از تولید و استفاده از آنها لذت ببرید.

* تی.ان.تی همچنین برنامه های ویژه ای برای علاقه مندان به فعالیت در عرصه ی تولید زغال فشرده نیز دارد و سرمایه گذاران عزیز و کسانی که می خواهند کارخانه ای پر سود و پر بازده و مشاورانی مجرب و با اخلاق در کنار خود داشته باشند، می توانند با ما در ارتباط باشند تا در کمترین زمان خط تولید زغال فشرده دلخواه شما را برایتان راه اندازی کنیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و بازدید با ما تماس بگیرید.

آدرس:

آیت اله کاشانی. بعد از شهرداری منطقه ۵. روبروی بوستان زنبق، پلاک432. مجتمع افرا. طبقه 4.  واحد 411

تلفن تماس:

021-44962568      021-44962569

 خانم گلی    09109753255

               09936910104

وبسایت              www.TNT313.ir        www.TNT313.com      Zoghal.shop
اینستاگرام       https://instagram.com/TakhshaNovinTadbir  

#خط_تولید

#اکسترودر_گیربکسی

#اکسترودر_تسمه_ای

#اکسترودر_تی.ان.تی

#اکسترودر _خاک زغالی

#تخشا_نوین_تدبیر

#تی.ان.تی

#تی_ان_تی 


برچسب ها : مقاله, زغال, زغال فشرده , زغال خودسوز, زغال توپی , دستگاه زغال, زغال فلافلی, زغال باربیکیو, زغال توپی, زغال کبابی, زغال خاک اره ای, زغال فشرده, زغال بامبو, زغال چینی, تخشانوین تدبیر, tnt, tnt313, TNT, TNT313, Skull charcoal, skull coal, زغال جمجمه, زغال جمجمه ای, خاک زغال, زغال حبه, زغال حبه ای, زغال قلیان, اکسترودر تی ان تی, جدیدترین اکسترودر, بهترین اکسترودر, کم مصرف ترین اکسترودر, آخرین مدل اکسترودر, اکسترودر, زغال نارگیلی, ضایعات چوب, تولیدزغال از ضایعات چوب, ضایعات کشاورزی, تولید زغال از ضایعات کشاورزی, زغال فشرده یا زغال قالبی, خط تولید زغال فلافلی, زغال بدون دود, صرفه اقتصادی, زغال آسان, خط تولید زغال فشرده , طرح توجیهی زغال فشرده, کوره صنعتی, زغال سکه ای, زغال مقرون به صرفه, اکسترودر پلاس, اکسترودر سوپر پلاس, دستگاه تولید زغال, زغال با کیفیت, کسب و کار تولید زغال, طرح توجیهی زغال فلافلی, zoghal shop, Ballcoal, خشک کن, دستگاه خشک کن زغال, گرم خانه , گرم خانه صنعتی, میکسر فلافلی, میکسر گرد, میکسر صنعتی,

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه


نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *