خط تولید زغال حبه ای


بنام یزدان پاک

شرکت تخشا نوین تدبیر (تی. ان. تی) با هدف ساخت خط تولید زغال فشرده از خاک زغال بصورت کاملا اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای صد در صد ایرانی پا به عرصه صنعت کشور نهاد، تمامی این خطوط تولید می تواند با استفاده از انواع برق 3 فاز و تک فاز صنعتی زغالی بسیار با کیفیت تولید کند که صددر صد بدون بو، بدون گاز، بدون جرقه و با سوخت بالای 120 دقیقه  باشد.

با توجه به درخواست زغال با کیفیت از سوی مصرف کننده و با عنایت به شرایط اقتصادی موجود، با در نظر گرفتن عرضه دستگاههای بسیار گران قیمت و بعضا بی کیفیت، نبود ضمانت اجرایی برای مفاد قرارداد از جمله خرید محصول تولید شده و عدم پشتیبانی شرکت ها، شرکت تخشانوین تدبیر برآن شد با شکستن قیمت ها و عقد قرارداد رسمی برای خرید محصول تولید شده، امکان اعطای نمایندگی برند زغال تی ان تی در استان محل تولیدکننده را در اختیار مشتریان گرامی قراردهد.

لازم به ذکر است این شرکت برای اولین بار در ایران موفق به تولید زغال کاملا خودسوز با فرمولی منحصر به فرد گردیده که همین امر باعث انعقاد قرارداد خرید زغال از تولید کننده می شود.

شرکت تخشانوین تدبیر با قرار دادن فرمول تولید زغال خودسوز در اختیار تولید کننده، عقد قرارداد رسمی و مدت توافقی بین طرفین، از جهتی باعث ترغیب مشتری برای تولید زغال باکیفیت و از سویی دیگر باعث تامین محصول مورد نیاز خود برای پخش در بازار داخلی بصورت عمده و مویرگی می گردد.

** تجهیزاتی که شرکت تخشانوین تدبیر برای تولید زغال در اختیار مشتری قرار می دهد به شرح زیر می باشد:

  1. اکسترودر
  2. میکسر
  3. سیلندر
  4. ماردون
  5. دستگاه برش8 تیغه با الکتروموتور 2 اسب بخار برای برش دادن زغال های خشک شده
  6. تابلو برق کاملا مجهز
  7. تجهیزات خشک کن که شامل مشعل- سبد برای قراردادن زغال ها- سانتریفیوژ می باشد

*** تمامی ماشین آلات خط تولید دارای 1 سال ضمانت تخشانوین تدبیر می باشد

فرآیند تولید زغال از خاک زغال بسیار راحت و مقرون به صرفه می باشد که انواع کوره های صنعتی و سنتی از فرآیند تولید حذف شده و فقط با سیستم خشک کن بدون دود و آلایندگی ، زغالی یکدست، بسیار با کیفیت و کاملا خودسوز تولید می کند که پس از روشن شدن به مدت 120 دقیقه روشن می ماند.

** نصب، راه اندازی و استفاده از خط تولید تی. ان. تی رایگان بوده و تمام هزینه های آن طبق مفاد قرارداد منعقد شده به عهده خریدار می باشد. در صورت بروز مشکل در دستگاهها، طبق قرارداد تمام قطعات شامل گارانتی بوده و رفع هرگونه ایراد به عهده شرکت تخشانوین تدبیر می باشد.

تولید زغال فشرده ی خودسوز از خاک زغال، از آسیاب کردن زغال و یا سرند خاک زغال شروع می شود. پس از فرآیند سرند ، خاک زغال با مقدار کمی آب و پودر نانو ترکیب شده پس از خمیر شدن وارد اکسترودر می شود.

پس از اکسترود و قالب ریزی شدن در سینی های مخصوص چیده شده بسته به شرایط آب و هوایی و منطقه جغرافیایی بین4 تا 12 ساعت در خشک کن مانده رطوبتش را از دست می دهد.

پس از خشک شدن، زغال با دستگاه برش به قطعات کوچکتر تبدیل شده و آماده بسته بندی می گردد.

ظرفیت تولید زغال خودسوز در هرشیفت کاری(8ساعت ) حدودا 500 کیلوگرم می باشد که این مقدار بسته به شرایط می تواند متفاوت و متغیر باشد.

لازم به ذکر است زغال تولید شده توسط دستگاههای تی ان تی با مجوز صادرات و با کیفیت بین المللی ، قابلیت صادرات به تمام کشورها را دارا می باشد که تخشانوین تدبیر گام به گام تا صادرات محصول با شما همراه می باشد.

خط تولید دستگاه صنعتی مورد بحث شامل اکسترودر ، میکسر زغال و نیز تجهیزات اتاق خشک کن ازطریق فضای مجازی درکشور اندونزی با الهام از مهندسی معکوس در داخل مورد مطالعه و تحقیق قرارگرفت که به حول وقوه الهی و با افتخار می توان اذعان نمود کلیه قطعات تولید این دستگاه در داخل کشور طراحی  و قابل تهیه و به کرات با بهره گیری از قاعده آزمون وخطا ونیز تحمل هزینه های هنگفت در روند اقدامات جاری ، توفیق دستیابی به فنون اصلاحی درایجاد تغییرات درابزار وقطعات وجریان برق رسانی حاصل گردید که لزوما به تفکیک شرح محاسن دستگاه مورد بحث در مقایسه بادستگاه صنعتی زغال خاک اره ای پرداخته می شود .

چرا خط تولید زغال خاک زغالی تی.ان.تی؟

1 – هزینه نازل دستگاه در مقایسه با دستگاههای مشابه .

2- هزینه نازل درتهیه مواد اولیه در مقایسه با دستگاههای مشابه .

3- عدم آلودگی تهیه مواد در فضای کارگاه و محیط زیست .

4- عدم آلودگی خروجی محصول در فضای کارگاه و محیط زیست .

5- ادعای حامی محیط زیست به معنای واقعی کلمه با استدلال و حقیقت عدم حضور عوامل اجرائی محیط زیست جهت ارائه تذکر .

6- ایجادفضای سالم برای تنفس عوامل اجرائی در فضای کارگاه .

7- رغبت نشان دادن عوامل اجرائی در اشتغال بکار در مقایسه با دستگاه خاک اره ای .

8- احراز شرایط صادرات در گمرکات بواسطه مشمولیت محصول در زمره مواد آخال .

9- اولویت مصرف محصول توسط مشتری با لحاظ مقرون به صرفه بودن درآماده سازی کباب ،جوجه و... درمقایسه با زغال خاک اره ای .

10- قابلیت استفاده از برق تک فاز و 3 فاز .

11- راه اندازی کارگاه در حداقل متراژ 50 متر و نیز تسهیل در انتخاب و جابجائی کارگاه در شهر و روستا .

12- تسهیل درتعویض ماردون در حداقل زمان ممکن .

13- عدم نیاز به جوش تنگستن درمقایسه با دستگاه خاک اره ای

14- بهره گیری از حداقل عوامل اجرا در فرآیند تولید

15- عدم نیاز به وسایل خفه کن، ساخت کوره و تجهیزات جانبی دیگر در مقایسه با دستگاه خاک اره ای .

16- استفاده ازحداقل مصرف انرژی برق وگاز .

17- فعال بودن غالب کارگاههای راه اندازی شده و حصول رضایتمندی تولید کنندگان .

18- ایجاد منبع درآمد برای روستائیان کشاورز  بواسطه فروش شاخه های هرس شده درختان بدون قطع درخت

19- استفاده از کلیه پسماندهای کشاورزی مانند شلتوک برنج، باگاس، ضایعات و شاخ و برگ درختان نخل و نیزارها، پوست پسته، پوست گردو، پوست بادام

 ( پسماند ) به محل مورد نظر در استان بمنظور انتقال به کوره صنعتی برای استحال خاک زغال با واقعیت اینکه قبلاٌ ، این شاخه ها اسقاط و دور ریز بوده و با صرف هزینه جابجائی آنها به محیط دیگر توسط کشاورزان صورت می گرفت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و بازدید با ما تماس بگیرید.

آدرس:

آیت اله کاشانی. بعد از شهرداری منطقه ۵. روبروی بوستان زنبق، پلاک432. مجتمع افرا. طبقه 4.  واحد 411

تلفن تماس:

021-44962568      021-44962569

 خانم گلی    09109753255

               09936910104

وبسایت              www.TNT313.ir        www.TNT313.com      Zoghal.shop
اینستاگرام       https://instagram.com/TakhshaNovinTadbir  

#خط_تولید

#اکسترودر_گیربکسی

#اکسترودر_تسمه_ای

#اکسترودر_تی.ان.تی

#اکسترودر _خاک زغالی

#تخشا_نوین_تدبیر

#تی.ان.تی

#تی_ان_تی 


برچسب ها : طرح توجیحی, زغال فشرده, زغال فشرده خاک اره ای, زغال فشرده خاک زغالی, خاک اره, خاک زغال, زغال کبابی, زغال حبه ای, زغال نارگیل, زغال خاک زغالی, زغال بازیافتی, ضایعات کشاورزی, زغال شمش, زغال اندونزی, خاک زغال نارگیل, نارگیل, زغال توپی, زغال فلافلی, زغال قالبی, زغال مالزی, زغال جمجمه ای, زغال قلبی, زغال وارداتی, skull coal, coal, charcoal, TNT, TNT313, tnt, tnt313, تخشانوین تدبیر, گروه صنعتی تی ان تی, زغال چینی, زغال حبه , زغال جمجمه , خط تولید زغال فشرده, دستگاه زغال ساز چینی, زغال چینی برش خورده, زغال فشرده یاقالبی, زغال جمجه ای, زغال گردو, اکسترودر, اکسترودر پلاس, اکسترودر سوپر پلاس, زغال فشرده , راه اندازی خط تولید زغال, اشتغال زایی, کسب و کار پر درآمد, زغال پوست بادام, زغال پوست گردو, zoghal.shop, TakhshaNovinTadbir,

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه


نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *